Bosch спечели награди в три категории на потребителската класация „Любимите марки” 2021

Над 45 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки” 2021. Награждаването на финалистите в класацията „Любимите марки” и „Бранд мениджър на годината” се проведе на 7 юли 2021 г. в Интер Експо Център.

За втора поредна година Bosch е големият победител в категория „Иновативни марки“ и в раздел „Бяла и черна техника“. Отличията на публиката са признание за компанията, тъй като стратегическата цел на Група Бош е да предоставя „техника за живота” за днешния свързан свят. Продуктите и услугите на Бош са създадени да вдъхновяват потребителя и да подобряват качеството на живот, предлагайки иновативни и ефективни решения. Йордан Дочев, директор „Продажби“ Бош Термотехника, получи отличието в категория „Иновативни марки“, а наградата в „Бяла и черна техника“ взе Ивайло Рашев, директор на Бош БСХ България.

За първа година компанията е финалист и в категория „IT компания и софтуерен продукт“, което показва, че Бош става все по-разпознаваема IT компания в България и любим работодател в IT сектора. Иванка Чолакова, ръководител на отдел в Бош Инженеринг Център София, прие отличието от името на двата бизнеса на Бош в България, които създават иновации в IT сектора и софтуерни продукти и решения – Бош Инженеринг Център София и Bosch.IO.

Потребителите гласуваха за своя фаворит в различни категории в три последователни кръга на класацията „Любимите марки”, като в тазгодишното издание на първи етап гласувалите бяха близо 8000, във втори – над 20 000, а в трети етап – те са повече от 17 000. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: https://mylovemarks.eu/results.php.

Класацията се провежда за 13-та поредна година. За разлика от други класации, „Любимите марки” не разчита на жури при номинациите – те са основани единствено на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. По този начин „Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за бранда. Критерият, по който се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове на крайните потребители.

Снимки: Лилия Йотова